KOSZTY DOSTAWY
InPost Paczkomaty 24/7 | od 12,90 PLN | |
Kurier DHL | od 13,90 PLN | |
Kurier InPost Express | od 14,90 PLN | |
Kurier DPD | od 19,90 PLN |
Więcej informacji o dostawie >>>
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Producent
- Anasounds (7)
- Catalinbread (5)
- D'Addario (1)
- Danelectro (19)
- Death By Audio (1)
- Digitech (5)
- Dunlop (10)
- Duracell (1)
- EBow (1)
- Electro Harmonix (4)
- Energizer (1)
- Ernie Ball (2)
- Espe (1)
- Fulltone (18)
- G-Lab (1)
- ISP (4)
- Mad Professor (28)
- Maxell (1)
- Maxon (17)
- ModTone (2)
- Mooer (4)
- NUX (27)
- Okko (12)
- Pigtronix (2)
- ProCo (4)
- Root (1)
- Snark Tuners (1)
- Strymon (3)
- Supro (6)
- T-Rex (19)
- TC Electronic (2)
- Termopasty (2)
- Tomanek (10)
- Varta (1)
- Voodoo Lab (18)
- Xotic (3)
- ZVEX (12)
Rodzaj efektu
Cena
-
od
do
Pigtronix Infinity Looper
Pigtronix Infinity to najbardziej muzyczny pedał na świecie. Prosty w obsłudze, a jednocześnie niesamowicie wydajny i elastyczny, Infinity Looper firmy Pigtronix wyznacza nowy światowy standard pętli bez opóźnień.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 1 dzień roboczy
Pigtronix Rototron Analog Rotary Speaker Effect Modulation
W pełni analogowy symulator wirującego głośnika, który łączy w sobie modulację częstotliwości, przesunięcie fazy, tremolo i chorus, by uzyskać trójwymiarowy efekt rotary w kompaktowej formie efektu. Zaprojektowany przez Howarda Davisa i Davida Koltaia, Pigtronix Rototron wskrzesza akustyczny fenomen
Pigtronix Rototron is an all analog rotary speaker effect that combines frequency modulation, phase shifting, tremolo, bucket brigade-based chorusing and a three-way crossover all meticulously voiced to achieve unsurpassed, three-dimensional rotary realism in a compact, easy to use pedal. Designed by Howard Davis and David Koltai, the Pigtronix Rototron accurately recreates the complex acoustic phenomenon of the legendary dual rotor 122 and 147 cabinets as used by Peter Frampton, Danny Gatton, the Beatles and many more. The analog design approach used within the Rototron sounds warmer, fatter and feels far more realistic than the digital rotary effects currently available from other companies. Line-level headroom and full stereo input and output options make the Rototron ideally suited to keyboardists as well as guitarists who use a stereo setup live or in studio. Independent Slow and Fast speed controls with adjustable ramp time allows musicians to achieve the mesmerizing sound of speeding up and slowing down an actual rotary cabinet. A remotely switchable Brake option completes the authentic experience to provide rotary bliss on stage without the back breaking hassle. Separate expression pedal jacks for the low and high rotors enable some entirely new variations on the classic rotary sound. Internally switchable input summing and mid-range panning options round out this incredibly flexible, easy to use and hypnotic sounding analog rotary simulator from Pigtronix.
Dostępność: brak na magazynie
Bramka szumów ISP Decimator II G-String
Decimator II G String został zaprojektowany z myślą o tych, którzy wymagają jakości i funkcjonalności Decimatora w wersji Pro Rack nie chcąc jednak rezygnować z kompaktowej obudowy typowej kostki gitarowej. ISP Decimator II G-String to kolejna ulepszona wersja doskonałej bramki Decimator G-String. Innowacje z najnowszej generacji bramki są chronione aż dwoma patentami.
Dostępność: brak na magazynie
Bramka szumów ISP Deci-Mate G Micro Decimator
Nowość od ISP Technologies - DECI-MATE™ G Micro Decimator. Efekt jest pełną implementacją słynnego Decimatora G-String z kilkoma ulepszeniami zamknięty w malutkiej obudowie.
Dostępność: brak na magazynie
Bramka szumów ISP Decimator II Pedal
ISP Decimator II to kolejna ulepszona wersja doskonałej brami Decimator. Innowacje z najnowszej generacji bramki są chronione aż dwoma patentami. W Decimator II zostały wprowadzone usprawnienia w układzie ekspandera dzięki technologii Linearized Time Vector Processing. To nowe udoskonalenie zapewnia bardziej naturalną odpowiedź bramki w połączeniu z ekspanderem. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii działanie bramki sprawdza się zarówno w przypadku dźwięków stacatto jak i długich dźwięków.
Dostępność: brak na magazynie
Anasounds Cerberus Custom Overdrive
Cerberus Custom Overdrive dzięki któremu sam wykreujesz swoje brzmienie lub dostosujesz je do swoich potrzeb! Dzięki specjalnemu przełącznikowi uzyskasz brzmienie jazzowe, bluesowe lub rockowe. Dodatkowo po zdjęciu obudowy masz dostęp do dodatkowych ustawień, które mogą zmienić ten niezwykle transparentny overdrive w ciepły distortion.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 1 dzień roboczy
Anasounds Phase Lag Vintage Phaser
Phase Lag to vintag'ewy phaser o przepięknym organicznym brzmieniu z nutą psychodelii. Analogowa modulacja o ogromnej stabilizacji.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 1 dzień roboczy
Anasounds Savage MKII Overdrive
Anasounds Savage MKII Overdrive to bardzo przyjazny podłogowy przester. Niesamowicie łatwo ukręcić przyjemne dla ucha brzmienie gdyż efekt w zasadzie każdej konfiguracji brzmi świetnie. Posiada bardzo duży zakres regulacji tone oraz duży zapaś głośności. Jeśli potrzebujesz dobrego podłogowego overdrive'a to Savage MKII spełni Twoje oczekiwania.
Dostępność: brak na magazynie
Anasounds Tape Echo Analog Delay Utopia
Utopia to analogowy delay oraz tape echo w jednym urządzeniu. Analogowa modulacja o ogromnej stabilizacji. Piękny ciepły sound i wierne odwzorowanie taśmowego echa z lat 60'.
Dostępność: brak na magazynie
Bramka szumów ISP Deci-Mate
Nowość od ISP Technologies - DECI-MATE™ Micro Decimator. Efekt jest pełną implementacją słynnego Decimatora z kilkoma ulepszeniami zamknięty w malutkiej obudowie.
Dostępność: brak na magazynie
Anasounds Freq Up Booster
Freq Up to booster dzięki któremu podbijesz swoje solowe partie. Świetnie wyważony transparentny boost, podbicie środkowych częstotliwości oraz możliwość regulacji gałki Gain zepnie w jedność Twoją gitarę i wzmacniacz.
Dostępność: brak na magazynie
Anasounds FEED ME Silicon Fuzz
Feed Me to silikonowy fuzz najwyższej klasy. Prosty Design i brak potencjometrów można w tym wypadku uznać za atut bo efekt na starcie brzmi genialnie. Dodatkowo po zdjęciu obudowy masz dostęp do dodatkowych ustawień, które mogą zmienić ton, przester a nawet bias.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 1 dzień roboczy
Anasounds Bumper – Buffer and Pickup Garnish
Ręcznie składany najwyższej klasy buffor od Anasounds. Jeżeli używasz dużej ilości kabli, dużej ilości efektów nieunikniona jest strata górnych tonów. Bumper niweluje te stratę a brzmienie zostaję jak po podłączeniu samej gitary do wzmacniacza.
Dostępność: brak na magazynie
EFEKTY GITAROWE
Gitara elektryczna swoją popularność zawdzięcza między innymi temu, że jest niezwykle podatna na kreowanie brzmienia. To jaki dźwięk wyda gitara elektryczna, zależy nie tylko od samego instrumentu, ale w głównej mierze od tego, jakich używamy efektów. Te niewielkie kostki dzielą się na cztery główne grupy, takie jak przestery, efekty modulacyjne, pogłos czy delay. Jaki efekt gitarowy będzie najlepszym wyborem na początek?
CECHY EFEKTÓW GITAROWYCH
- Możliwość wzbogacenia brzmienia gitary
- Podział na wiele rodzajów brzmienia
- Niewielkie gabaryty
- Możliwość wyboru multiefektu
EFEKT GITAROWY DISTORTION
Przester jest bez wątpienia najbardziej popularny, ponieważ montowany jest on w prawie każdym wzmacniaczu gitarowym. Za pomocą takiego efektu możemy uzyskać charakterystyczne dla muzyki rockowej agresywne brzmienie. To jak konkretnie zabrzmi nasza gitara, zależy od wybranego modelu efektu oraz tego, w jaki sposób go ustawimy. Jednym z najchętniej wybieranych efektów typu distortion jest ProCo RAT 2, który charakteryzuje się bardzo wyraźnym i bogatym brzmieniem.
EFEKT GITAROWY DELAY
Jednym z ciekawszych rodzajów brzmień jest echo, które zapewnia efekt typu delay, taki jak Nux Analog Delay. Za pomocą tego efektu możemy stworzyć iluzję kilku gitar grających te same dźwięki w różnym odstępie czasowym. Za pomocą efektu delay możemy tworzyć bardzo rozległe przestrzenie dźwiękowe, lub subtelne wypełnienie brzmienia gitary elektrycznej. Delay doskonale współgra z efektem typu reverb, znanym jako pogłos.