Producenci

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Koszty dostawy

MINIMALNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA: 10,- PLN

Koszt przesyłki InPost Paczkomaty 24/7:
12,90 PLN - InPost Paczkomaty 24/7 (gabaryt A)
14,90 PLN - Paczkomaty płatne przy odbiorze kartą/blikiem (gabaryt A)

Koszt przesyłki DHL:
14,90 PLN 
- przy przedpłacie
15,90 PLN - za pobraniem (płatne przy doręczeniu towaru)

Koszty przesyłki Kurier InPost:
14,90 PLN - przy przedpłacie
18,90 PLN - za pobraniem (płatne przy doręczeniu towaru)

Realizacja wysyłek za pośrednictwem kuriera InPost i DHL:

Sklep StrunyGitarowe.pl realizuje wysyłki codziennie od poniedziałku do piątku. Każde zamówienie opłacone z góry i złożone do godziny 13:00 z dostawą kurierską, jest pakowane i wysyłane jeszcze tego samego dnia roboczego (chyba, że z przyczyn od nas niezależnych kurier nie odbierze od nas paczek z danego dnia lub ilość zamówień przekracza nasze możliwości spakowania ich na czas). W znakomitej większości przesyłki docierają do Klientów następnego dnia roboczego w przypadku wyboru opcji dostawy kurierskiej. 

Prosimy o dokładne sprawdzenie przy kurierze opakowania transportowego oraz samego towaru. Jeśli podczas transportu sprzęt uległ uszkodzeniu, prosimy nie odbierać przesyłki i spisać protokół uszkodzenia. Odebranie czy brak sporządzenia protokołu uszkodzenia przez Klienta nie ma wpływu na postępowanie reklamacyjne.

UWAGA! Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia do Was przesyłki. Zależy ona od obsługującego Wasz rejon kuriera doręczającego. W większości przypadków kurier dzwoni na podany w formularzu zamówienia numer telefonu i ustala godzinę przyjazdu. Nie jest to jednak norma i nie możemy gwarantować, że kurier skontaktuje się z Wami przed doręczeniem. Nie mamy też żadnego wpływu na to, czy kurier zadzwoni przed doręczeniem paczki. Nie mniej jednak obsługa wysyłek przez firmę kurierską odbywa się w sposób prawidłowy, szybki i profesjonalny. Wszelkie uwagi dotyczące pracy kurierów prosimy zgłaszać drogą email na adres sklepu.

Realizacja wysyłek za pośrednictwem Paczkomatów:
Sklep StrunyGitarowe.pl realizuje wysyłki do Paczkomatów codziennie od poniedziałku do piątku. Każde zamówienie opłacone i złożone do godziny 13:00 w południe, jest pakowane i wysyłane jeszcze tego samego dnia roboczego (chyba, że z przyczyn od nas niezależnych InPost nie odbierze od nas paczek z danego dnia lub ilość zamówień przekracza nasze możliwości spakowania ich na czas). W zależności od wyboru opcji dostawy odbiór przesyłki następuje w wybranym Paczkomacie odbiorcy po wpisaniu otrzymanego na telefon komórkowy i email kodu od inPost (najczęściej 1-2 dni robocze).

Jak zamówić, żeby przesyłka dotarła do Was jak najszybciej?
Często potrzebujecie struny i akcesoria na już, na wczoraj. Jeśli chcecie, aby Wasze zamówienie dotarło do Was jak najszybciej, złóżcie je wybierając towar, który potrzebujecie, podajcie dokładne i kompletne dane do wysyłki wraz z numerem telefonu dla kuriera. Jako sposób zapłaty wybierzcie Płatność Natychmiastową, którą obsługuje operator Blue Media. Ta forma zapłaty jest w pełni zautomatyzowana, więc najpóźniej 15 minut po złożeniu dyspozycji przelewu w Waszym banku, nasz system otrzymuje potwierdzenie tej płatności, a my możemy realizować wysyłkę, bez konieczności oczekiwania na zaksięgowanie kwoty na naszym rachunku. Jeśli zrobicie to przed godziną 13:00 wysyłkę przygotujemy i nadamy jeszcze tego samego dnia (poniedziałek-piątek). Kurier InPost powinien doręczyć ją na następny dzień roboczy.

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie StrunyGitarowe.pl?
Rekomendujemy płatność za pomocą opcji "Przelew natychmiastowy", który realizowany jest za pośrednictwem zaufanego operatora płatności Blue Media. To bardzo bezpieczna, szybka i bezpłatna forma płatności. Po dokonaniu zakupów, zostaniecie przekierowani na stronę Blue Media, gdzie wybieracie swój bank lub inną formę płatności (np. Blik). Kwota za zakupy oraz wszelkie dane do przelewu są już wypełnione. Wystarczy, że potwierdzicie przelew. Maksymalnie 15 minut później otrzymujemy potwierdzenie wykonania przelewu i możemy realizować Wasze zamówienie.
Możecie skorzystać także z opcji "Za pobraniem" - wysyłka będzie realizowana natychmiast, jednakże przy wyborze tej opcji wymagane jest bezwzględnie potwierdzenie takiego zamówienia (kliknięcie w link w mailu potwierdzającym zamówienie). W przypadku braku potwierdzenia, wysyłka za pobraniem nie będzie realizowana. Uczulamy na ten warunek, bo wielu Klientów ignoruje ten wymóg, przez co opóźnia się wysyłka ich zamówienia.

Odbiór osobisty

OD GRUDNIA 2021 ODBIORY OSOBISTE SĄ NIEDOSTĘPNE 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl