KOSZTY DOSTAWY
InPost Paczkomaty 24/7 | od 12,90 PLN | |
Kurier DHL | od 14,90 PLN | |
Kurier InPos | od 14,90 PLN |
Więcej informacji o dostawie >>>
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wzmacniacz gitarowy Supro Black Magick Reverb Head 1696RTH
Opis
Supro Black Magick to wskrzeszenie legendy, to święty graal wśród wzmacniaczy. Black Magick to w pełni lampowa bluesowa konstrukcja, która swoimi rozmiarami i wykończeniem nawiązuje do wzmacniacza Supro z roku 1959 - dokładnie takiego samego, jaki Jimmy Page wypożyczył do Muzeum Rock and Roll Hall of Fame. Wzmacniacz jest kwintesencją mocnego bluesa i klasycznego rocka.
Black Magick zawdzięcza swoje charakterystyczne brzmienie i fenomenalną dynamikę, która definiuje brzmienie Supro, sekcji mocy klasy A w katodzie opartej na lampach 6973. Combo oferuje pełne spektrum brzmieniowe: od ciepłych czystych dźwięków po mocne przesterowanie. Wzmacniacz wyposażony jest w niesamowite tremolo, którego charakterystyką można z łatwością sterować przy użyciu kontroli Depth i Speed. Tremolo można włączyć/wyłączyć za pomocą opcjonalnego footswitcha (do zakupienia osobno).
Przedwzmacniacz to dwa kanały połączone równolegle z niezależnymi potencjometrami głośności i współdzieloną sekcją korekcji barwy. Nawiązując do konstrukcji z roku 1950, kanał 1 i 2 we wzmacniaczu są łączone w momencie podłączenia instrumentu do pierwszego gniazda. Tym samym uzyskujemy podwójny gain lub też przy użyciu switcha A/B/Y możemy przełączać kanały wzmacniacza.
Udoskonalona wersja z sprężynowym reverbem na pokładzie!!!
SPECYFIKACJA:
• moc: 25W klasa A
• 2 kanały równoległe ze współdzieloną korekcją barwy
• tremolo i reverb
• lampy przedwzmacniacza: 4 x 12AX7
• lampy końcówki mocy: 2 x 6973
• head
• waga: 18kg
• obicie: Rhino Hide czarny tolex
• ręcznie składany w USA
Zdobywca nagrody Music&Sound Awards
Dane techniczne
Typ | head |
Konstrukcja | lampowy |
Moc | 16-30W |
Ilość kanałów | 2 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.